DAG 8 FREDAG

Publicerad 2015-11-28 07:54:27 i Allmänt,

Sämsta dagen...
De började med att jag som vanligt gick ner till receptionen som vanligt för att ta en morgon smoothie och sen kom Annica och My och säger att de är 3 stycken som är sjuka och under dagen så var vi 4 friska och 5 sjuka... Även marcelo som landat hemma i Sverige har drabbats av detta så de måste varit något de åt innan han åkte hem. 
Så vi fyra som var friska åkte till stranden och tränade på som vanligt men man kännde att de saknades några.
Eftermiddagspasset var dödens pass
Efter en uppvärmning med jogging och 45 knäböj 20 armhävningar 20 armhävningar med hela bröstet i marken och så var de en sak till som jag inte riktigt kan förklara men så jobbigt var de. 
Sen själva passet var man två och två och ena partnern skulle springa en runda som både var ner och upp för medans den andra stod med 14 kg ovanför huvudet och de var såååå tungt och de skulle vi göra 3 varv. 
Efter de var de 4 min grodhopp 4 min 90 grader 4 min hoppade utfallsteg och 4 min en övning för axlarna. 
Typ så såg passet ut. 
På kvällen så gick vi och åt sen gick vi upp på våra rum och de var väldigt skönt med en tidig kväll. Jag köpte med lite nötter som jag knaprade på medans jag kikade på datorn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Caisa och jag bor i Falkenberg. Här kommer ni att få läsa om min vardag!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela