BOOTCAMP

Publicerad 2016-04-22 22:00:50 i Allmänt,







Tjoho då var de helg igen men snart är de väl måndag igen då veckorna går så sjukt fort! Men vad gör de när man är ledig en vecka nu i maj och sen jobba någon vecka sen ledig en vecka igen och då åker jag mot Stockholm på bootcamp så kul och jag är så taggad!!
Idag efter jobbet har jag stor handlat och lagat massa mat så jag slipper göra de på hela nästa vecka, hur grymt? Så imorgon ska jag träna på förmiddagen sen storstäda lägenheten och då är de även alla köksskåp har jag tänkt får se om jag är lika taggad imorgon. 
Igår var jag på ett boxningspass med pappa och de var så kul på bilderna ser ni kanske inte att de var ett bokpass haha men man körde lite styrka mellan alla slag. 
Nu är se snart dax att krypa ner i sängen så jag är pigg och glad inför dagens saker imorgon! 
Ha en fin fredagskväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Caisa och jag bor i Falkenberg. Här kommer ni att få läsa om min vardag!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela