HELGEN

Publicerad 2016-04-19 15:36:03 i Allmänt,


I julklapp gav jag och Rebecka våra familjer en present där vi skulle bowla och gå ut och käka och de gjorde vi i lördags och de var så mysigt.
De började med att dom kom hem till Rebecka och där hade vi fixat lite tilltugg och lite frågor om oss själva som dom skulle försöka svara rätt på de VR väldigt kul att se vad dom trodde. 
Sen blev de bowling och mat på harrys.
En perfekt kväll blev de. 

Idag är de tisdag och vet ni vad. Jag är ledig idag så underbart.
Så idag har jag haft sovmorgon och sen hade jag PT tid och då fick min rygg arbeta så den kommer jag nog känna av imorgon. 
Snart kommer pappa hit och då ska vi åka till soptippen och slänga massa saker från mitt förråd som jag precis städat ut. 
Sen är de en lugn kväll där jag tänkte kolla Skellefteå-Frölunda och samtidigt fixa naglarna och fortsätta sätta in bilder från Thailand i ett album. 
Ha en fin tisdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Caisa och jag bor i Falkenberg. Här kommer ni att få läsa om min vardag!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela