NY TELEFON

Publicerad 2016-04-08 18:50:03 i Allmänt,


Perfekt mellanmål efter träning! 
Ännu en jobbvecka avklarad den har gott fort men risken är att helgen kommer göra de också. 
I veckan har jag även skaffat ny telefon då min helt la av i lördagskväll och den har varit konstig sen jag ramlade i en vattenläcka så den är ju fuktskadad sände var bara en tidsfråga innan den la av så sent på kvällen åkte jag hem till familjen för att sova där så på morgonen åkte jag och lillebror iväg och köpte en ny tanken var att jag skulle ha en exakt likadan (iPhone 6) men den har slutats tillverka och fanns typ bara kvar i Stockholm sa han vi pratade med men sen hade dom en iPhone 6 som jag hade innan men med mera minne på och de kände jag att jag behöver inte de och speciellt inte när den kostade ca 2500kr mer. 
Så de fick bli en iPhone 6s istället så en 1000 lapp dyrare än jag räknat med men vad gör de när jag nu fått reda på att kommunen kommer betala min telefon eftersom de är deras fel att dom inte spärrat in området när vattenläckan var. De är bra med en mamma som orkar ta tag i alla sånna saker där något går sönder och de inte är ens egna fel. 

Nej nu är de dags att laga lite matlådor innan de blir en slapp kväll på soffan framför tvn och med målarboken i famnen, sen blir de hyfsat tidig kväll då jag har PT tid kl 10 imorgon bitti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Caisa och jag bor i Falkenberg. Här kommer ni att få läsa om min vardag!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela