ÄNNU EN HELG

Publicerad 2016-02-29 19:41:46 i Allmänt,


Bästa övningen enligt mig för rumpan!
Bränner så gött efter några repetioner. 

Då var ännu en helg passerad och den var så lugnt och skön. Var mestadels varit hemma och grejat fick städat, tvättat, handlat, laga mat lådor så jag har hela veckan ut och så hann jag även och kolla lite fotboll och hålla ett pass på strandhälsan och även att träna med Jenny hann jag med och de visade sig att jag har tappat ytligare 4,7 kg sedan jag började med min PT vilket känns grymt.
Idag har jag jobbat och tränar de blev ett intervallpass på löpbandet och så avslutade jag med mage, nu ska jag ladda om batterierna inför imorgon. 
Ha en fin kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Caisa och jag bor i Falkenberg. Här kommer ni att få läsa om min vardag!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela