IMORGON ÄR DE FREDAG

Publicerad 2016-03-10 19:37:16 i Allmänt,


Åh vad skönt, imorgon är de fredag och de innebär för många att man har en helg framför sig men som jag nämnde i tidigare inlägg så åker jag iväg på söndag och kommer hem på torsdag igen så skönt de ska bli att få komma bort lite. 
Nu ikväll efter jobbet så körde jag ett boxningspass och de är så kul! 
Jag får så mycket Flashbacks från Thailand då vi körde de så många gånger på dom 10 dagarna vi var där. 
För er som inte vet så har jag bara jobbat på mitt nuvarande jobb i 1,5 månad och hade jag varit kvar på mitt gamla så hade jag snart åkt iväg till Spanien med workoutgänget för att träna men jag kände att jag kan inte ta ledigt 1 vecka de första jag gör så jag fick backa denna gång och de kommer bli så jobbigt att se alla bilder som kommer läggas ut på insta, Facebook och bloggar... Kanske ska ta en internetfri vecka den veckan? 
Men jag får spara mig till november då jag förmodligen gör om resan till Thailand men de är så långt kvar dock. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Caisa och jag bor i Falkenberg. Här kommer ni att få läsa om min vardag!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela