LINDVALLEN

Publicerad 2016-03-18 22:00:06 i Allmänt,



I söndags åkte jag till Lindvallen för att åka skidor, ta de lugnt och umgås med nära och kära som var med.
Vi var i backen kl 9 varje morgon och åkte till ca 16 på eftermiddagen och sen var de mys i stugan på kvällarna förutom på måndagen då vi firade Anders på en restaurang då han fyllde år. Sen sista kvällen (i onsdags) så blev de inget mys i stugan utan de blev en kväll på Sälens vårdcentral...
Anders ramlade i backen och bröt benet så jag och Viktor hans son åkte med honom till vårdcentralen och satt där på kvällen innan vi fick beskedet att de var då brutet och att han ska skickas till Mora som ligger ca 1,5 timma från Lindvallen.. Så vi åkte till stugan och medelande de andra som var kvar och hämtade lite saker till Anders sen lämnade vi de till honom och sen åkte han själv till Mora, och sen skulle vi hem dagen efter (torsdagen igår) och då var de operation för honom så vi fick åka hem utan Anders.. 
Men nu är han hemma iallafall och de var en kanon semester förutom detta som då hände.

Idag var jag tillbaka på jobbet och jösses vad de var mycket att göra, jobbade 11,5 timma, så nu är jag helt slut. 
Handlade efter jobbet och lagade lite mat och nu ligger jag i soffan och kollar tv och målar lite i min målarbok. 
Inte riktigt klar än men snart så :)
Ha en fin fredagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Caisa och jag bor i Falkenberg. Här kommer ni att få läsa om min vardag!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela