SKA JAG VERKLIGEN BÖRJA ETT TILL JOBB?

Publicerad 2016-03-06 20:50:41 i Allmänt,


Varför går helgerna så himla fort? 
Men nu är de en veckas jobb sen är de lite semester då jag ska iväg och åka skidor, att åka skidor ser jag kanske inte jätte mycket framemot då jag tycker de är sådär kul men bara att få komma iväg kommer bli så skönt. 
I veckan har jag iallafall jobbat och tränat och nu i helgen så har jag hållt pass på strandhälsan och sen har jag idag stått på loppis i Halmstad med familjen och släkt, nu ikväll så spelade jag badminton med lillebror i två timmar. 
Pappa spelar varje söndag med några andra så ville vi hänga med så vi fick en plan för oss själva dock vann jag inte någon gång men jag var nära några gånger haha jag suger men de var riktigt roligt de kommer jag defenetivt göra om. 
Sen har jag fått ett "erbjudande" av en tjej som hamnade på min instagram och tyckte jag var en insperation så hon ville jag skulle börja jobba med henne utöver mitt vanliga jobb, ska tänka på detta ett tag har redan mycket med mina jobb så vettifan om jag pallar ett till men får tänka på de ett tag och se vad jag kommer fram till. 
Nu ska jag ta och göra mig klar för sängen och lägga mig och äta lite kvällssnacks och kolla youtube. 
Ha en fin söndagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Caisa och jag bor i Falkenberg. Här kommer ni att få läsa om min vardag!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela