VECKAN SOM GÅTT

Publicerad 2016-03-26 14:23:18 i Allmänt,


En halvsuddig bild på mig och Leija sen kalaset igår (då vi firade min lillebror som fyllde år i måndags) då hon gör en Elsafläta på mig.


En vecka har gått sedan sist och jag har bara jobbat och tränat och denna vecka har jag varit på riktigt bra humör, jag brukar vara på bra humör men de har varit lite extra denna veckan. 
Idag hade jag PT tid kl 10 och de var ett tungt pass min pt satt ihop hon körde skiten hur mina axlar och triceps och hon sa även att hon börjar se muskler på mina axlar och armar och de är så kul att höra, för man blir lite halvblind själv, men de är även två stycken som har varit på gymmet som sagt till mig att dom ser att mina muskler börjar komma fram man blir extra taggad när man få höra sånt.

Annars så har jag precis gjort klart allt för ikväll förutom mig själv men mat och allt små fix är klart, så någon timme på soffan innan de är dags att sätta på sminket och fixa kläder.

Sen imorgon är de spa, tre rätters och övernattning på strandbaden med Alexia, jag fick ju de som present från mitt gamla jobb och de var för två personer och då bjöd jag med henne så de ska bli så mysigt och sen att få lära känna henne ännu mer! 

Och tillslut, GLAD PÅSK PÅ ER! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Caisa och jag bor i Falkenberg. Här kommer ni att få läsa om min vardag!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela